Saturday, 20 April 2013

Just For Fun (Gwiyomi Video)

 Assalamualaikum

Hai readers! How are you today? How's life? Okay kali ni aku nak share pasal video gwiyomi yg super duper awesome! Kepada yg rasa akan meluat bila tengok video ni sila tekan pangkah siap-siap kat atas tu k. Hahaha~ Sekarang ni gwiyomi pulak yg jadi trend kan? Bagi aku, tak salah diorang buat video macam ni walaupun mereka bukan dari golongan kpoppers. Itu hak semua orang kan, tak gitu? Hihi~ Itu pandangan aku lah, kan manusia ni mempunyai pandangan masing-masing. So guys, lets we check it out the video! *muka comel* =p


First video...


 Adakah kalian mengenali siapa wanita ini? Yeahh, dia lah idola saya dlm dunia blog ini tak lain tak bukan sis MARIA ELENA. Aku selalu tengok video dia kat dlm youtube, memang hebat gila ah dan ini adalah video dia yg paling aku suka. Cara dia bercakap, expresi muka dia dan kecantikan yg dimilikinya membuatkan aku terpegun sama sekali. Hahaha~ Subhanallah :)


Second video...


 Ehh korang tak payah lah tekan-tekan gambar dia ni. Ni gambar ya anak-anak bukan video. Hahaha~ K tak lucu. Ni kawan wa, nama dia Lala. Kau jangan lah tenung gambar dia lama sangat, kang dia bercakap kau jugak yg masuk icu. Siapa yg susah? Aku jugak. Haha~ Untuk melihat video gwiyomi dia yg super duper cute tu sila KLIK SINI
(Actually aku nak direct upload video dia, tapi aku tak reti macam mana nak g masuk kat dlm blog sebab dia tak guna youtube. Hihi~)


So, dah tengok video mereka? Cool tak? Comel tak? Sempoi tak? Sila jawab dlm hati k. Haha~ So guys, nak tunggu apa lagi? Mehh ramai-ramai kita buat gwiyomi ni! Haha~ Thanks to lala coz benarkan aku letak video dia kat sini. Lots of love from me ;) Ada orang kata macam ni:

"Wehh gwiyomi tu layak untuk orang yg cute je, yg tak tu sila lah sedar diri"

Apasal cetek sangat pemikiran kau ni? Mehh aku terangkan kat sini, ciptaan Allah semua comel comel tau. Aku ulang, semua comel comel. So, sepatutnya perkataan seperti ini langsung tak wujud. Jangan marah naa, aku just cakap pandangan aku. Kalau salah, tolong perbetulkan. Hihi~ Cool bebeh, cool ;)

KBye, Assalamualaikum


  

Thank you for reading !

No comments:

Post a Comment