Monday, 11 November 2013

Perempuan saya

Assalamualaikum

Perempuan kesayangan

Dia sahabat aku
Dia penawar aku
Dia racun aku
Dia lah Khairani Ezzani.

Perkenalan bermula di bangku sekolah rendah
Dia gemok, aku gendut
Sepadan.
Dia ikat dua, aku pakai tudung
Dia pendek, aku tinggi
Beza.

Dia baik tapi ganas
Lagaknya seperti gengster
Tahunya cuma menumbuk
Itulah penyakitnya yg dibawa ke aku.

*pause*

Difahaminya aku tika emosi menganjing gila
Difahaminya aku tika rajuk tak tentu hala
Dia cukup sabar melayan karenah aku
Dia faham jiwa aku
Dia selalu mengalah
Dia sayang aku walau tak tunjuk.

"Sahabat itu bukan untuk hari ini saja, bukan setakat 9 tahun ini saja. Tapi ia nya untuk selamanya. Tidak untuk di dunia ini saja tapi juga di akhirat sana"


Khairani Ezzani,

Thank you for being my best friend. Aku ni tak romantik, tak tahu nak luah rasa macam mana. Yg aku tau, aku sayang kau dunia akhirat walau aku ini selalu berkeras dan adakalanya buat kau serba salah. Hahaha~ Aku ini nakal, ketawa serupa pontianak mengilai dan macam-macam lagi kekurangan. Terima kasih kerana sudi menerima aku apa adanya. I love you! Lillahi taala =)


Gengster kampung,
Nurul Arifah Abd Rahim


KBye, Assalamualaikum



Thank you for reading !

No comments:

Post a Comment