Sihat & Cantik Bersama Shaklee

Assalamualaikum

Harini Ripa mau share tentang supplement Shaklee yang sesuai untuk masalah seperti berikut:
  • Jerawat (tak kira lah jerawat pasir, jerawat bernanah, jerawat batu sekalipun)
  • Jeragat
  • Kulit kusam
  • Kulit kering
  • Whitehead and blackhead
  • Parut (Bekas accident, chicken pox, operation)
Untuk masalah seperti yang Ripa nyatakan diatas, korang boleh cuba ikhtiar dengan supplement Shaklee seperti ESP, Vitamin C, Vitamin E, Vivix, Collagen Powder.



ESP Shaklee!
 
Energizing Soy Protein merupakan makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein yang mana dapat membantu mengurangkan kolestrol. ESP ni dapat membantu memberikan tenaga dan rasa kenyang lebih lama. Bonus dapat mengawal berat badan dan mencantikkan kulit!

Pengalaman ripa consume sendiri ESP ni memang sangat membantu untuk kulit yang bermasalah seperti muka berminyak, kulit kusam dan kering, berjerawat pasir, masalah whitehead dan blackhead. Alhamdulillah selepas consume ESP, kulit Ripa getting better sampai family and friends pun tegur =) Korang boleh baca pengalaman Ripa consume ESP disini.



SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS
 
Merupakan produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif. Vitamin C Shaklee juga berperanan untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan semua yang membentuk tubuh kita. Plus, ia nya juga menggalakkan pertumbuhan kolagen, mencerahkan kulit dan menagatasi masalah kulit kusam dan jerawat. Vitamin C shaklee adalah bagus untuk dijadikan rutin harian kerana 1 tablet vitamin C bersamaan dengan 7.5 biji buah oren!



VITA-E COMPLEX

Vitamin E Shaklee adalah sebagai sokongan antioksidan kepada badan disamping membantu mengekalkan sistem imun yang kuat. Ia nya juga boleh digunakan untuk mengatasi masalah jerawat dan parut yang sukar hilang terutama jerawat yang meninggalkan kesan-kesan merah kat muka. 



COLLAGEN POWDER 

Kolagen shaklee merupakan ekstrak daripada sisik ikan merah. Ia nya berfungsi untuk merangsang kulit dari luaran dan dalaman supaya kelihatan muda, cantik dan berseri. Pengambilan kolagen akan menjadikan kulit lebih tegang, elastik, gebu, mengecilkan liang pori, kedutan dan garis halus, merangsang kulit yang lebih cerah dan licin, kuku yang sihat serta rambut yang lebat dan bersinar. Selamat digunakan untuk tujuan kecantikan dan kesihatan kulit!



VIVIX

Vivix merupakan minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak polygonum cuspidatum, anggur muscadine, eldeberi eropah dan lobak ungu. Plus, merupakan supplement Shaklee yang paling efektif dan merangkumi semua aspek kesihatan. Vivix juga dapat membantu untuk mengatasi masalah kulit! Bonus dapat kurus dan awet muda. Ahaks! Selamat digunakan oleh golongan dewasa dan warga emas =)


Pada sesiapa yang memerlukan supplement Shaklee, boleh hubungi Ripa melalui Whatsapp. Khas untuk sesiapa yang purchase melalui Ripa, Ripa akan guide dan consult dengan cara yang betul. Ripa jual dengan harga yang murah dan mampu milik. Jom ikhtiar untuk sihat dan cantik dengan Shaklee! Prevent is better than cure =)


ARIFAH RAHIM,
Your Most Wanted Shaklee Independent Distributor

Whatsapp: 014-5607954

No comments:

Post a Comment