Vitamin Kecantikan

Assalamualaikum

Hai everyone! Today I would like to share about vitamin for beauty booster by Shaklee. Supplement ni merupakan alternatif lain bagi sesiapa yang berikhtiar untuk masalah kesihatan. Ia nya berfungsi untuk membantu mengurangkan rasa sakit, mengurangkan risiko penyakit berbahaya, memberi tenaga dan sebagainya.
 
Supplement adalah makanan tambahan yang diambil bukan untuk tujuan menyembuhkan, melainkan meringankan masalah kesihatan yang dihadapi. Boleh ambil supplement mengikut keperluan dan atas nasihat doktor.
So, harini ripa nak share tentang supplement ataupun vitamin daripada Shaklee yang boleh membantu untuk masalah kulit seperti:
  • Muka berparut dan berjerawat
  • Masalah sunburn
  • Kulit muka kering
  • Kulit muka berminyak
  • Masalah pori besar
  • Masalah whiteheads and blackheads


Set kecantikan ini adalah bertujuan untuk membantu masalah kulit yang ripa nyatakan tadi. Dapat membantu menghilangkan parut dan jerawat, menghilangkan sunburn, melembapkan kulit, mengatasi masalah kulit berminyak, membantu kecilkan pori muka, menghilangkan whiteheads and blackheads.

Based on my experience, ripa consume ESP dan Vitamin C, memang bagus sangat untuk membantu cerahkan kulit, kecilkan pores dan atasi masalah whiteheads dan blackheads. Boleh klik Honest Review By Arifah Rahim untuk mengikuti pengalaman saya sebaga Shaklee's consumer.

Here are some feedbacks from my customers and my team's customers that consume beauty set Shaklee:


Testimoni 1

Testimoni 2

 Testimoni 3

 Testimoni 4

 Testimoni 5

Testimoni 6

 Testimoni 7


So, for those yang berminat untuk cuba set kecantikan daripada Shaklee, you guys can contact me asap. Special untuk sesiapa yang purchase dengan ripa, ripa akan guide cara makan yang betul dan ripa akan share some tips supaya dapat bantu untuk kekalkan kecantikan kulit 😊

Untuk dapatkan harga yang murah, boleh contact ripa melalui:

Whatsapp: 014-5607954
Instagram: Arifah Rahim 

Hurry up!! Grab yours now!!!




No comments:

Post a Comment