New Blog

Assalamualaikum

Ehemm hai semua! This is my new blog, blog lama aku dah g private sebab hambur sebab bla bla bla. haha~ Aku nak delete blog lama tapi tak sampai hati, banyak kenangan dekat situ. Sebab tu aku tak delete, kalau rindu boleh aku jenguk balik. New blog, new chapter of my life. Aku harap aku dapat share segala yg berharga disini supaya bila perkara yg indah itu hilang dari ingatan aku masih ada copy paste di blog ni. ^_^

Actually aku tak tahu nak update apa, sekadar utk memberitahu yg aku bikin blog baru, tu je. haha~ Okay, nanti aku update lagi. Aku rasa ini lah entry aku yg paling pendek, selama aku ber-blog semua entry berjela-jela panjangnya. haha~ Aku dah ketandusan idea ni, tak tahu nak cakap apa dah. Oo ya, kalau rajin-rajin tekan lah button follow kat atas tu k. InsyaAllah i'll hit you back :) Thank you.



No comments:

Post a Comment