Wednesday, 18 June 2014

Throwback

Assalamualaikum

Haii semua! Seperti biasa aku tak bisa tidur awal. Kalau dah cuti macam ni memang jadi burung hantu lah. Kekadang pagi baru dapat melelapkan mata. Sementara menunggu cupcake i masak, i nak update lah kejap. Hahaha~

Ni aku nak cakap aku rindu kawan-kawan aku kat matrik. Kawan bergila, kawan bergaduh, kawan menangis, kawan stress. Semua diharung bersama-sama. Aku rindu. Entah kenapa, tetiba rasa sebak bila tertengok gambar-gambar dengan diorang di kml dulu. Tak terasa sekarang masing-masing akan mula bawa haluan sendiri. So yeahh, mari kita layan gambar...



 Perjumpaan bersama pengarah buat kali terakhir. Ni lah famili gua di matrik dulu. Hantu semua tak reti nak diam bila dah berjumpa. Gelak sakan. Hahaha~



 Rommates gua. Penghuni bilik D 3 13. Ni lah manusia yg selalu dengar gelak tawa nangis rintih gua selama di matrikulasi. Ni lah manusia yg tabah bila dengar gua menyanyi terpekik terlolong tengah malam buta. Ni lah manusia yg kebal telinga nya kerana sudah terlalu lali dgn gelak pontianak gua. Ya mereka ini lah orangnya. Best roommates ever! Ahh aku rindu kalian. Sumpah rindu =(

 

 Ni lah manusia yg selalu bikin kecoh blok bila ada kawan-kawan yg befday. Angkatan tentera ini lah yg menyerang orang-orang yg befday. Hahaha~ Selalu bikin kecoh, tak kira masa. Sahabat selamanya dan kini aku terlalu rindu kalian =(

 

 Gambar kenangan bersama pengarah dan timbalan pengarah kolej matrikulasi labuan. Pun bolehhhhh. Pentadbir kml memang sporting especially pengarah. Paling manang. Hahaha~



 Semasa menjelajah bumi labuan. Cerr teka kat mana? =)



Diapit oleh azra (kiri) dan ida (kanan). The craziest friends ever!



Semasa bercuti (lahh sangat) di pulau labuan. Bebas sebentar dari jajahan tekanan di matrikulasi. Beberapa minggu sebelum final, sebelum meninggalkan labuan, sebelum berpisah dengan perempuan-perempuan gua.



Payah tau nak dapat scene-scene yg ayu plus comel macam ni. Biasanya tak senonoh je rupa. Hahaha~




Walau jasad kita jauh tapi kita bersatu dalam doa, kita dekat di hati. Andai diizin tuhan, kita pasti ketemu lagi untuk meluruhkan segala rindu ini. Kalian antara yg terbaik yg pernah aku miliki. Semoga berjaya sahabat seperjuangan gua. Dunia akhirat. Semoga persahabatan ini kekal hingga ke syurga tuhan. Ahh aku jadi jiwang. Aku cuma rindu dan aku tau rindu ini berbalas =)


KBye, Assalamualaikum



Thank you for reading !

No comments:

Post a Comment